ingen sa att det var lätt

sitter här och lyssnar på gamla coldplay låtar, och tänker tillbaka
jag saknar dig, även fast jag vet att du finns där, men inte på samma sätt.
säg att du älskar mig och att allt kommer bli bra igen,
jag vill inte sitta såhär varje dag och börja böla för en låt
jag vill må bra, må bra  tillsammans med dig, annars kan det kvitta
jag får såna där fjärilar i magen när jag tänker på dig,
säg mig tänker du på mig ibland när du är ensam?
saknar du mig på natten så som jag saknar dig?
älskar du mig fortfarande så som jag älskar dig?
snart är det jul, hade förväntat mig den bästa julen med dig
men det blir aldrig som man förväntar sig.


håll om mig och säg att det blir bra
krama om mig hårt och släpp mig inte igen

Kommentarer
Postat av: j

ni kommer lösa det, ni e starka

2008-12-12 @ 13:42:02
URL: http://forgivemej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0