såå fredag

fredag idag, imorgon är det lucia redan och jag och jonsey ska baka lussebullar :)
har sovit hos bebbo i 2 nätter nu, väldigt skönt, och han ville vara med mig ikväll med, vilken tur jag har :)
känner mig så där hopplöst kär idag igen. och imorgon är älsk ledig så vi kan mysa hela morgonen.
ska även in till väsby och lämna in mobil, suck, men måste göras.
ska snart kila iväg till ica med syster och handla i det här fina regniga vädret.
men det gör inget, för idag är jag såå såå kär så jag bryr mig inte.
paraply ska jag pröva idag, brukar alltid glömma. men nu ska det med. det sprakar sådär mysigt
mot fönstret när det regnar som nu, synd att inte jonas var här och kröp ner under dunis med mig.
men han slutar kl 22.00 så inte så långt kvar en, det här blir en bra och mysig fredag.
nu ska jag kila iväg och klä mig, och knalla



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0