Söndag

inatt fick jag inte sova någon ting, fick fick jag väl, men jag kunde inte
har kollat på erik och mackan - snyga och smärta, skönaste programet måste jag säga
skrattade riktigt mycket idag, sen har jag städat hemma hos jonas och skurat hela badrummet
tyckte att det såg ut att behövas, det gick bra, sen har jag tvättat, och jag var klar för länge sen
slängde in tvätten i torkrummet, och nu helt plötsligt så kommer jag inte in, låset har hakat upp sig helt
jätte skumt, så jonas fick ringa akut samtal till hyresvärden jan, som jag nu har suttit och väntat på i cirka 20 min.
vi får se om han får upp dörrjäveln eller om man måste ta sönder hela dörren.
jag har fan alltid otur, nu ska jag ut med daphne och kissa.
tjingeling !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0