starkt jobbat

Idag har jag städat hela då menar jag hela lägenheten
damsugit, skurat golv, dammat av,  skurat hela badrummet.
känner mig såååå duktig, har oxå handlat mat för 700 kr, kändes surt när man skulle betala
men men, lite julmat måste man ju ha, har oxå gjort iordning julskinkan idag
och den blev jävligt god ska jag berätta, snart kommer malin och gör min sällskap.
jonas är och spelar poker med sina arbetskamrater,
igår var jag och jonas och julhandlade på ikea och lite överallt,
så himla mycket foooolk ute nu, och mycket trafik,  alla ska ju såklart handla när man själv ska det
well well, nu ska jag ut med skithunden :P




Kommentarer
Postat av: Anonym

ska det där se ut som ett kylskåp där du handlat för 700:- ? hehehe..

2008-12-21 @ 02:21:50
Postat av: Anonym

ja men det är judet som är flet

det ser ju fortfarande lika jävla tomt ut haha

2008-12-21 @ 13:17:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0