tisdag

jag är ett tråkigt sällskap har jag fått höra.
jag har bara suttit vid datan när mina vänner varit här
dom vill kolla på en film där får äter upp människor lite crepy tycker jag
är inte alls sugen på det, jag känner mig inte social idag.
igentligen vill jag bara lägga mig ner och dö.
skulle behöva duscha lite, jag luktar gammal fiskbulle tycker jag
well well ska väl försöka varal ite trevlig mot mina vänner nu


This is the way that we love.
Like it's forever.
To live the rest of our life.
But not together.

I feel as if I`m wasted.
and I waste everyday

Kommentarer
Postat av: jessica

ja lite tråkig var du alltid ;)

2008-12-10 @ 16:11:00
URL: http://forgivemej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0