dagens

idag har jag var duktig :)
har sökt jobb och ska provjobba redan imorgon
hoppas verkligen jag får det, det blir arlanda igen, där jag trivs bäst
blir innanför säkerhetskontrollen på 4an på en restaurang och café :)
ska bli kul och se hur det går imorgon, önska mig lycka till hihi
sen har jag och desse varit hos hennes mamma och hällsat på henne
och hennes lillebor, desses hund är kär i mig, han har varit på mig ända
sen jag kom innanför dörren tills jag gick ut, han bet mig även mellan bena hahahaha
inte hårt men det kändes lite, får se om man får något blåmärke, känns lite ömt iaf
massage någon :P haha nej skojade, nu ska jag kolla på film hörs då






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0