FÄRDIGFLYTTAT :D

sådär nu har jag hämtat alla saker hemmifrån mamma och pappa, blev mer en vad jag trodde.
trodde jag inte hade såhär mycket saker, men hade fel, men skönt att ha allt här nu, men hälften ska ner till källaren iaf för det inte finns någon plats i våran lilla etta :P igår solade jag och perchie med, så är knallröd överallt, haha det var ett tag sen, det är nog bäst att jag inte solar idag med, för kommer bränna mig så hårt, det känns lite konstigt ändå med flytten, fast på ett bra sett, känns skumt att jag har flyttat från mina päron, men det är skönt som fan ändå, slippa ta hänsyn till någon förutom jonas, kunna göra vad man känner för utan massa gnäll, nej nu ska jag göra mitt prov till badgen så jag kan börja jobba någongång :) see you sucker



det är inte allt för packade upp en del igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0