helgens bravader

Fredag: började med att jobba och slita, efter att ha sovit i cirka 5 timmar var man inte jätte pigg nej..
drog senare efter jobbet hem till jojsan för att fira henne och perchie som blev 18 år :) det var trevligt
men drog hem lite tidigare för att fixa mig för att senare åka ner och möta amanda för att gå in på kungcarl
blev rajj rajj som vanligt med mycket dans och trevligheter, ingen efterfest för mig, drog hem och slocknade direkt
kanske lika bra, har en förmåga att göra bort mig.  bilder från fredagen blev dock bara en där

image53

jag, perchie, nuzze , och perchies låtsas pappa örjan



Lördag:
sov bort halva dagen, började sedan fixa sig runt 18.00 tiden för att senare ta bussen upp till amanda
för att börja föra, där var perchie och pauline med och gjorde sällskapet ännu roligare, började bli rajj rajj redan där
vi hade sen lite brottom till bussen och gjorde en häxa för att dricka på vägen, var nog inte så bra dock,
vi kom sen till kungcarl och drack och dansade, hade grymt roligt tills på natten när man låg och spydde
inte alls lika mysigt, häxan gjorde inte susen ändå. men kvällen var grymt lyckad tack tjejer ni är guld





Kommentarer
Postat av: Pauline

Wie!Jag hade kul ;D

2008-02-13 @ 21:59:49
URL: http://pauliinee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0