Helgens planer

idag fredag: idag åker jag och jonas och perchie till uppsala till jonas malm
vi ska spela biljard och gå ut och äta och bara ta det lugnt kolla på film och mysa
vi ska se filmen super sugen, har velat se den ett tag nu, och har hört att den är grymt rolig
ska bli skönt att komma ifrån märsta en stund, uppsala är ju bara så mysigt tycker jag
ska snart packa väskan och vänta på att älskling kommer hem :)


Imorgon lördag: åker vi till grisslehamn för att ta båten till åland och köpa massa sprit och ciggaretter
och bara bli fulla och glada, åka båt är kul, hoppas bara det inte blir så mycket folk
måste upp ganska tidigt för båten går kl 15.00 från grisslehamn, och då lär väl bussen från
uppsala gå runt 1 tiden, ska bli mysigt, bästa vännen med och pojkvännen i handen
kan inte bli mycket bättre. senare blir det utgång på kungcarl på kvällen förhoppningsvis
och dansa med perchie och mina tjejor :) hoppas amanda är med :) min partyhoe

Söndag: baksmälla säkerligen och huvud värk. vila och glo på film
och äta skräp mat och mysa med älskling, mjukisaar och stora tröjor
låter som en perfeck söndag för mig, men man vet ladrig hur det blir


Kommentarer
Postat av: Pauline

supersugen xD jah föreslog den till en fredagskväll haha

2008-03-01 @ 22:37:24
URL: http://pauliinee.blogg.se
Postat av: sanna

ja jag såg det efter haha
den var klockren en fredagskväll :)

2008-03-02 @ 01:30:02
URL: http://monkeypaj.blogg.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0