slut.nu

igår vad det fredag igen, och det blev kungcarl
väldigt lyckad kväll må jag säga, förkrök med 1 liter vin :$
samt helrör inne på kc hihi tog slut på 10 min dock haha
dansade som aldrig förr och hade jätte jätte jätte kul
sen fanns det ju vissa party poopers ( ja jag syftar på dig madde och daniel haha)
men dom skärpte sig till slut dom med som tur var, efter stängning
var inte festen slut på långa vägar, vi drog hem till jocke och bastade och drack lite mer
senare hem till kim, vi åt nudlar och somnade gott vid 7 på morgonen
och vaknade sedan upp kl 11,00 så började knalla hemmåt för att duscha
senare somnade man i sängen någon timme efter
och nu har jag legat i sängen hela dagen med datorn i famnen
och tv,n framför mig chips och cola och en jävla massa choklad
det kallar jag en riktigt bra lördagskväll :)
jag är sorglig.. måste skaffa mig en kille
börjar tröttna
 



jag finns dock inte med på bilderna
bara min hand när vi skålar hihi

Kommentarer
Postat av: Madeleine

haha vadå party poopers? :P Han var ju bara lite irriterad på mig i typ 20 min.. sen var ju allt skit bra hörru! ^^ Tönt

2008-02-06 @ 14:18:02
URL: http://metrobloggen.se/Baramadeleine

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0