tvätten som överlevde

har nyss tvättat klart, och det gick fint, börjar bli en riktig hemmafru nu haha
diskar städar och tvättar :P´det ända var ju jobbigt att man skulle upp 7 imorse till tvättstugan
men men det gick det med, efter att ha snoozat några gånger och rullat runt i sängen efter jonas gått upp
nu ska den bara torka sen ska man vika allt med *suck* igår var jag och älskling på ikea och införskaffade oss lite mer prylar som te.x vispar och ljus och sånt små kraffs, vi var på kista centrum och åt med, vi käkade bläckfisk ringar med pommes och tzatziki, super gott var det, sen åkte vi hem och då kom perchie hit och färgade mitt hår, nu blec jag av med det där svarta håret iaf, blev gasnka snyggt med slingorna :) hel nöjd iaf, nu ska jag snart knalla hem till mamma och fika med henne lämna nycklar börja packa lite saker jag har kvar hemma och så :)
ikväll jobbar jonas natt :( så har ingen att kramas med ikväll, men ska iaf träffa perchie senare och käka med henne kommer väl sluta med att vi slår på en rulla här och bolmar ciggaretter och dricker cola.
men men nu ska jag hoppa in i duschen och sen bege mig, vi hörs

image68

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0