weeeii

söndag idag. skön söndag, utan baksmälla, blev en lugn kväll med jonas igår, bara vara hemma och glo på film och myste, idag söndag har jag och jonas lagat god mat, det blev kyckling klubbor och ris och currysås. mumma :)
sen åkte vi hem till mig och fikade med mina föräldrar och packade med oss ennu mera saker, har ju typ flyttat till jonas nu, ganska tomt i rummet hemma nu nä saker försvinner dag för dag hem till jonas, snart blir det väl bara adressändring haha :P har gått så otroligt snabbt mellan oss, men det är inget som stör mig, vi trivs ihop, och kan bara inte vara utan han, vi skulle vara ifrån varandra i fredags natt när han skulle festa med sina kompisar i uppsala, men blev ju att man tog sista tåget till uppsala för att få sova med älskling, jaa men tillbaka till söndagen, har varit hos jonas föräldrar idag för första gången med, gick bra, hoppas dom inte tyckte illa om mig bara för jag snott deras son ifrån dom :P men men nu ska jag umgås med min jessica som kom precis, vi höres pöööösss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0