blogg

Har nu införskaffat mig en blogg haha, lite segt, hade en förut men blev offtast att man skrev på playahead bloggen ist, får väl bli ändring nu :) idag har jag varit duktig och gått upp kl 7 imorse, vi renoverar badrummet så vi har ingen dusch förtillfället så måste gå till huset brevid nere i källaren för att duscha, så jag knatade dit vid 7 imorse i mörkret och gick ner i den läskiga källaren, hms inte något jag tycker om, stod där och duschade väldigt snabbt för att sedan springa hem igen så inget monster skulle ta mig :P sen åt jag och mamma frukost som vi inte gjort på hundra år, det blev en rostmacka med skinka på och ett glas oboy, inte så stur frukost men men, sen vid 9 tiden knallade vi ner till centrum och gick till arbetsförmedlingen för jag just blivit arbetslös pågrund av att restaurangen jag jobbade på stängde innan jul. så stod där och pratade en lång stund och fick massor med papper :) sen gick jag och mamma och åt lunch på kinarestaurangen, jätte mysigt, åkte sedan hem och mamma till jobbet. nu ligger jag i min säng med min dator i famnen och ska försöka sussa en stund, för sov bara 3 timmar inatt :/ yeye det är fredag idag kom jag på, och jag har inga planer alls, får se ikväll.. tjing tjing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0