Gårdagens och dagens

Igår åkte jag in till stockholm för att dricka lite med oskar, jag vet ni tycker kanske det är ganska onödigt på en tisdags kväll, men jag var sugen på det okeej ? haha men men tog tåget in mot stan vid 17.34 mötte oskar på medborgarplatsen vid 18.30 vi knatade senare runt där på söder för att hitta en pub, vi gick väl i en 5 min innan vi tog första bästa kan man säga, oskar drack öl och jag mina cider som vanligt, vi drog väl en 4 var på det stället med mycket prat och skratt när vi senare bestämmde oss för att förflytta oss till något annat ställe, det blev väl ett ställe cirka 200 meter från det andra haha, men ja det var trevligt där med och ölen var billig, så vi drog två var där, sen vart kl mycket och jag var tvungen att bege mig hemmåt för att hinna med sista tåget tråkigt nog, men orkade inte åka nattbuss ensam mitt i natten :p märkte dock inte hur full jag var förens vi börjat gå mot tåget när det blev väldigt ostabilt och vingligt, men vi lyckades ta oss till södra station för att hoppa på tåget, oskar skulle dock av i stockholm c, så sällskap fick man inte länge haha, men jag klarade mig hem till märsta iaf, men slutar med att jag river hela stället när man kommer hem haha vart nog lite mycket :p, som sagt så renoverar dom badrummet och vi har ingen dusch, så sova fick man ju knappt i morse och jag som skulle upp till arbetsförmedlingen. men dit kom man inte heller,, nu har jag precis varit i andra huset och duschat, jag klarade mig från monstrena den här gången med,, har sån tur :p  sitter nu och kollar på våra värsta år,, är nog en av dom roligaste serierna tycker jag även fast det är så gammalt haha ,, så klockrent, .. hejdå hej


image17


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0