Gnesta

Har varit i gnesta i helgen och hälsat på, det var roligt har saknat alla där, bara tråkigt att jag inte hann träffa kalle eftersom han var jätte sjuk, men kanske åker dit snart igen, och om jag får jobbet på scania i södertälje så flyttar jag dit igen fast den här gången hem till emma och hennes två vovvar, funderar oxå på att ta en valp av henne om hon bestämmer sig för att para sin lilla rottis, isf blir det tre hundar och vi, men det gör ju inte så mycket, har man två så skadar det ju inte med en till :) vi drack öl och spelade kort med nakna killar på som inte var så populärt bland killarna där, men det gick efter ett tag, vi satt oxå och bedömmde snopparna på korten, det var rätt kul att se vad killarna bedömmde, verkligen helt olika från vad vi tjejer tyckte, konstigt det där, sov sen hemma hos walle och myste med honom med tv tittande och massa skratt, vaknade väl upp vid 1 tiden och drog hem till emma och duschade, sen gick vi ner och handlade mat och gjorde tacos *mums mums* sen såg vi på skräckfilm med massa dockor, lite kripy, mös med två hundar i knät, kände mig dock lite mosad. tog sedan tåget hem igen vid 18.45 det är ju en prossedur att ta sig dit med, tågresan går ju på en timme och 40 min, så man är inte så sugen på att åka dit varje dag, var väl 7 månader sen sist jag var där, får se hur allt blir nu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0