njutning

vaknade med värk i hela kroppen, kiss nödig och världens huvudvärk .. någon dunder baksmälla asså.
blev lite på pickaluren igår kväll, var med tjejorna, tessie jessica linda och tessie och jennie, började med förkrök hos jessica med kortspel och massa vin, fick där med shots av jessicas mamma, samt dricka upp tessies för vissa är så kinkiga haha. vi började sedan röra oss mot stationen mot tåget, vi kom till rosersberg men det varade itne länge, för på festen blev man utslängd tråkigt nog :( men var inte så sugen på att vara där heller .. drog mig sedan mot väsby och mötte johanna och tog bussen till smedby, vi drog till smedby puben och sjöng karioke så fint haha,, vi fick oxå sjunga karioke på finska som inte var det lättaste, men med alkohol i kroppen så var det sjukt kul.. men tröttnade ganska snabbt på det med och rörde mig mot magget för att möta upp sara :) drack min virgin oozeee som vanligt och tog min jacka och drog hem. kvällen var inte jätte bra men den dög. idag så har jag ätit pizza och det var ljuvligt, sen drog jag och tessie och gymmade och bastade som var så otroligt skönt, nu ligger jag ner bäddad i sängen igen för jag tycker det är lite små kyligt, kvällens planer var att dra till kung carl,, men jaa vet inte om jag är så sugen på det längre av vissa skäl, ska ligga i min säng tills någon tvingar upp mig haha ..



image22är dock väldigt stolt över att jag tränat hihi
det ska tydligen vara nyttigt :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0