stjärnfall och promenix

image10

Har nyss kommit hem efter en lång promenix med desse. det var länge sen jag träffade henne och det var jätte kul, har saknat henne, vi gick en ganska lång promenad och pratade om allt och ingenting. sen beslutade vi oss för att sätta oss ner en stund, vi stannade till vid preem och satt vid busshållsplatsen, sen kom madde förbi och pratade med oss en stund, nu har jag bäddat ner mig i min säng med en kopp varm choklad och kollar på cops på tv och har det ganska mysigt här för mig själv i min ensamhet,
image9


jag såg ett stjärnfall idag för första gången förövrigt
desse tyckte dock inte det var så specielt
men jag hoppade runt av glädje




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0