jobb jobb jobb

har jobbat hela helgen, var ledig igår så jag och jonas åkte till uppsala och shoppade lite saker på ikea :)
sen åkte vi hem och lagade mat :) det blev friterade bläckfiskringar med pommes :) mumma, fast vi fick inte i oss så mycket eftersom vi käkade lite i uppsala, sen kom mina päron och hälsade på oss, vi fick en plastblomma, kanske lika bra det, för vi klarar ju inte av att ha levande, men den kommer säkert dö den med bara för att haha,
sen åkte vi hem till jonas familj för att han skulle träna. så jag hjälpte lillesyrran med läxan och spelade fyra i rad haha. sen åkte vi hem och badade skumbad :) myyspys, jag älskar dig jonas, så mycket

image75


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0