måndag ennu en gång

helgen var sådär, var inte alls på topp. båten till åland var hemsk, stora våger hela vägen dit, jag och perchie låg mest i soffan i baren och kunde inte dricka eller någonting, mådde skit illa, vägen hem var bättre vi fick i oss en varsin rosa panther och handlade det vi skulle, vi åkte hem runt 8 på kvällen, vi började föra för att senare dra ut på KC, där var det inte heller så specielt kul, var inte alls taggad så jag drog hem vid 1 tiden redan, sov en stund när man sedan blev väckt  av en full pojkvän som ville komma in, så det var bara att pallra sig upp och öppna porten. söndagen var seg och vi tog det mest lugnt vi var och solade köpte två filmer och låg i sängen och myste mest.
idag måndag har jag inte gjort ett dugg väntar på att jonas ska komma hem så vi kan dra till ikea, och imorgon börjar jag jobba weeeeii så glad, äntligen är allt klart. med måste gå med visitar tills jag tagit bild till badgen, men nu kommer det äntligen lite pengar på ingång igen :) så happy, och inte långt kvar tills man drar till turkiet i två veckor. ska bli så otroligt skönt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0