torsdag

har nyss klivit upp och ska ställa mig i duschen och fixa iordning mig för jobbet
kommer bli jobbigt att jobba torsdag fredag lördag söndag med 10 timmars pass och vara ifrån min älskling
glad att jag iaf får sova med honom, känner mig lite smuhungrig, men ska inte äta något förens jag kommer
till jobbet, för vi har ju lunch på direkten, så himla sugande igentligen. känns som man jobbar mycket längre då
men men ska bli kul, trivs jätte bra på nya jobbet så,, och pengar får man med :) löning i morgon wiihoo
men kan ju inte spendera den eftersom jag jobbar hela helgen, men det kanske är lika bra, så jag inte gör mig va med den på en gång,, nej nu ska jag fixa mig,, hörs


jag älskar min pojkvän

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0