torsdag

godmorgon världen, jag är jätte trött, fick jobba över inatt för det var massa förseningar, och börjar en timme tidigare idag för att planen går anorlunda idag och över påsken, och imorgon får man sova ut, äntligen, och på lördag med, så himla ljuvligt, fast börjar kl 7 på söndag morgon, inte lika roligt, men men det är sånt man får ta, har fått ett påskägg av företaget :) så nu har jag två, hihi fick ett av jonas mamma med :) väldigt snällt tycker jag,
känns som jag inte varit med min pojkvän på flera dagar även fast vi bor ihop, :( saknar han, men ikväll kan vi mysa och somna ihop och vakna upp tillsammans utan några väckarklockor och tider att passa,

JAG ÄLSKAR DIG JONAS !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0