Långfredag

Trött dag, bara tagit det lungt, varit lite hos mam och pap, härligt väder ute,
igår blev det vin och öl hos frida, och sen en öl på garaget, räckte gott och väl för mig :)
tycker om dig så mycket gumman, skönt att vi fått kontackt, jätte trevligt vaje gång vi ses,
har fruktansvärt roligt med dig :D kom hem vinglandes runt 23.30 och åt lite taco gratäng,
satt som en smäck, vaknade med att det låg grejer och disk överallt, men pallrade mig upp för att städa..
så nu är det fint igen, plutt har precis gått för att köpa kines mat åt oss, för jag var för lat för att hänga med.
blir nog en lugn kväll idag, riktigt seg, mysbyxorna är på, och där får dom förbli,.
imorgon blir det påskmiddag hos päronen, mycket trevligt,

slänger in en bild på mig och frida från igår



Kommentarer
Postat av: Linda

Dålig uppdatering här tycker ja sanna! :)

2009-04-15 @ 13:56:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0