onsdag

mysig morgon, bara lata sig, ledig imorgon med. härligt härtligt..
sen kom herr idiot och lämnade pengar för våran hund som han har sålt..
såg henne idag efter jag varit på campino och ätit pizza. såg dom nya ägarna
och hur dom släpade henne i kopplet. blev så frukansvärt ledsen när jag såg det
hade bara lust att springa fram och ta henne, att först förlora en hund, och sen att
en idiot säljer våran andra mot min vilja, får mig att vilja spy,
nu har jag precis lånat damsugaren hos mamma och har städat och diskat.
måste köpa mig en egen snart. har beställt ny säkerhetsdörr med.
så får den om 3 veckor, ska bli skönt att inte höra alla som går in och ut i porten hela tiden.
nu blir det tv,


Kommentarer
Postat av: Natalie

uusch vad jobbigt det måste varit! tycker synd om dig och Daphne! vet inte vad jag skulle göra om det hände min hund!

2009-04-11 @ 03:55:50
URL: http://naaataliiee.blogg.se/
Postat av: Sanna

nej det är hemskt. saknar henne som fan

2009-04-11 @ 11:31:12
URL: http://monkeypaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0