en liten lista

Jag har insett att min senaste kyss: var väldigt saknad
Jag pratar: mycket, för mycket ibland
Jag avskyr när folk: kriteserar mig, behandlar folk illa, ljuger.
Min bästa vän är: har några få som betyder mycket
Min första vän heter: ramona
Kärlek är: fint, men komplicerat
När jag borstar tänderna: flyger tankarna runt runt
När jag lagar mat: äter jag samtidigt
Jag tänder på: självsäkerhet, mjukisar, humor


Jag är rädd för: höjder, att bli lämnad ensam
Den värsta känslan är: sorg, hjälplöshet och rädsla
Den bästa känslan är: när man klarar av saker, glädje och när man är nykär
Jag är bäst på: mycket
Jag är sämst på: att ta emot kritik
Om jag va ett djur skulle jag vara: puma
Min mobiltelefon är: trasig och skulle behövas bytas ut
När jag vaknar på morgonen: rullar jag runt i sängen en stund, sen går jag ut med hunden.
Just nu tänker jag på att: jag ska få åka till doncen :)
Bebisar är: något vackert, och något jag jätte gärna vill ha någon dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0