,,

kl börjar närma sig halv 1
och jag är vaken än. linus dreglar kudde
och jag roar mig med att läsa bloggar och kolla på kläder
men får INTE beställa, har redan klickat hem massor
som jag nu betalat, och jag gillar inte att vara fattig
för ett par kläders skull längre, hm,s hemsida ska blockas på min data
nellys oxå för den delen, tur att jag har en karl som knäpper mig på näsan
varje gång jag kikar in på en kläd sida. tack för du är du!

har sökt jobb idag med, på mitt gamla företag jag jobbade för
ett nyöppnat café på arlanda. vi får se om dom hör av sig

blev middag med jessica och älskling
kyckling och curry, inget ris för min del. blev gurka ;)
tänkte slå på en film och försöka sova efter en tur med hunden i snön
godnatt mina vänner!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0