lista

Är du..

Arrogant: njeee

Osäker: ibland

Trött: på morgonen?

Intressant: kan vara :)

Smart: kan jag inte påstå

Barnslig: kan hända

Liten: inte längre, men kort

Lätt: hur menar du nu? :P

Skoltrött: nej, svårt när man inte går i skolan längre

Rolig: jag tycker det, men alla håller inte med alltid :)

Pratglad: oftast

Frågvis: aaa

Organiserad: nääe

Hälsosam: knappast

Blyg: ibland

Attraktiv: klart jag är

Lätt uttråkad: JA

Vegetarian: Nej

Besatt: Nej

Pålitlig: Ja

Filosofisk: ja

 

 

Har du..

För många vänner: Nej, kan man ha det?

Förföljelsemani: Nej, men jag vet när jag är förföljd och när jag inte är det

Tvångstankar: jag har haft

Färgat håret: varannan månad

Brutit några ben: ja båda nyckelbenen

Några piercings: Öronen, tungan i läppen och naveln

Egen dator: yes

Gjort bort dig rejält: Ja fast vad gör det? Det bjuder jag på

Bra självförtroende: Ja

Komplex: ja

Kysst någon: Ja

Haft sex: Ja

Tagit nakenbilder: ja

Sagt jag älskar dig till någon idag: nää

Varit kär: Ja

Blivit kär i någon på nätet: nä

Dumpat någon: ja

Stulit någonting: ja

Gjort något olagligt: ja

 

 

Vem..

Saknar du: Min syster, méla och johanna

Vill du döda: ingen

Rörde dig sist: linus

Slog du sist: ?

Kramade du senast: linus

Kysste du senast: linus

Skrev du till sist: jessica

Vill du vara som: mig själv

Sårade dig sist: jonas

Vill du bli galet full med: alla :D

Gjorde dig riktigt glad senast: linus

Fick du sms från senast: jessica

Ringde dig senast: mamma

Ska du gifta dig med: linus

Får dig att skratta: mina vänner, linus, linus kåta hund


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0