alla hjärtans dag supande

igår vara det alla hjärtans dag, en sådan dag man ska gå ut på middag med sin kära
och bara ha det trevligt och mysigt, men iår blev det inte riktigt så.
älskade denna dag förut,, gör väl det igentligen, men det har ju sina förklaringar.
jag träffade fia, vi satt hemma hos henne och drack 2,8er och bestämde oss ganska snabbt
för att dra ner till corner för att sitta där med alla ledsna själar på alla hjärtans dag.
och så blev det, vi kom dit runt 9 tiden, sen kom hannah och gjorde oss sällskap
blev en cider, en öl, och en äpperkaka shots på corner. runt 23.30 gick vi mot kung carl
fia stannade inte länge kvar, hon var inte riktigt på festhumör längre, så hon drog hem
jag fortsatte min kväll med linda och perchie och tessie och marre och jojsan. även linda och perchie drog
ganska snabbt för dom skulle på någon annan fest. men jag hade det jätte trevligt tills jag
skulle knata hem där vid 3 på natten,  den historian kan jag ta en annan gång,




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0