:(

Nu är det bästämt.
Daphne ska få bo hos jonas nu.
visst ska det bli skönt att få lite mer fritid och kunna göra saker
men väldigt tråkigt på samma gång, det är ju inget jag vill igentligen :(
min lilla plutt som redan är 6 månader, vem ska nu ge mig kärlek varje dag ??
men jag försöker se det posetivt iaf, att jag kommer få ha henne ibland med,
och träffa henne, så det är inte en farväl helt, även fast det kommer kännas så.
kommer kännas så tomt och min vardag kommer bli så anorlunda.
men har gått och grubblat ett tag nu och ser ingen annan bättre lösning.
så är glad att jonas tar henne så vi inte behövde sälja henne.
för det vill ju varken han eller jag.
men har henne tills slutet på veckan så har lite tid med henne nu iaf.
sen när jag hittat eget får vi se hur det blir.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0