frågor

VEM.
Vem är i rummet med dig?
min hund
Vem fick du sms av senast? jonas
Vem pratade du senast i telefon med? Mamma
Vems hus var du senast i? mitt eget
Vem sa du senast "jag älskar dig" till? jonas
Vem önskar du att du var med nu?  ...

VAR.
Var är din telefon?
ligger på min mage
Var är din mamma? hon jobbar
Var sover du? i mammas och pappas bäddsoffa
Var fick du tag på tröjan du har på dig? gina tricot
Var åkte du senast bil? hem från affären
Var i ditt rum är du? i gästrummet

VAD.
Vad åt du senast?
en bulle
Vad drack du senast? mjölk
Vad är det för färg på dina byxor? svarta
Vad är den närmaste saken som är blå? soffan jag sitter i
Vad har du på fötterna? strumpor
Vad är din favoritfärg? svart,vit,grå,brun
Vad är din favorithemsida? facebook, bilddagboken
Vad hör du just nu? när min hund slickar sig

NÄR.
När var senaste gången du tände ett ljus?
ett tag sen
När träffade du din pappa senast? igår
När duschade du senast? idag


HAR DU NÅGONSIN.
Hånglat i mer än tre minuter?
jo men vill andas med :P
Sovit i någon annans säng? Ja.
Hånglat på en bio? Snabba pussar bara.
Hånglat i skogen? japp
Sovit naken? Ja.
Kört över hastighetsgränsen? Nej.
Målat om ditt rum? nej
Haft känslor för någon som inte känt det samma? Ja.
Sovit i en säng med någon av samma kön? Ja.
Sett någon dö? min förra hund .
Varit på ett plan? Ja.
Sovit till tre? Ja.
Älskar eller saknar någon just nu? ja :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0