måndag

har varit och kikat på nya jobbet idag,
jätte trevliga människor som jobbade där
kände mig varmt välkommen :) det var kul
så får se när jag börjar, förhoppningsvis nästa vecka
har varit ute och släppt daphne med min vän jessica för ett tag sen
daphne sprang runt och var väldigt lycklig, glädjeskutt hela tiden.
så jävla mycket energi i den hunden. även fast jag släpper henne varje dag.
och vet inte om man kan ha kvar henne längre, så jag och jonas måste prata igonom
hur vi ska göra, för jag klarar inte allt själv, inte nu när jag själv börjar jobba och vill ha lite fritid med
det var enklare när man var två, allt var så mycket enklare då =/ wellwell
nyss ätit middag, blev spaghetti och bolognese med riven ost på. smakade fint!!
ikväll blire 2 and a half men, och prison break, jag är bänkad !



nobody say it's was easy
nobody say i'ts was so hard

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0