tattoo

onsdag idag. har jobbat idag.  trivs jätte bra med alla på nya jobbet :)
skönt att ha något att göra på dagarna nu,
sen efter jobbet mötte jag jennifer och vi drog hem till mickis för att tatuera mig
det gick bra till en början men när hon kom upp mot revbenen så tog smärtan övertag
gjorde klart allt nästan, lite skuggningar jag måste göra klart om 3 veckor.
men orkade inte med smärtan längre efter 3 timmar.
men den är jätte fin och jag är väldigt nöjd
love you jennifer, du är bäst !

jag kämpar mot smärtan innan skuggningen fääärdiiig!! eller nästan iaf :P

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Jätte tuff! ;)

2009-02-14 @ 16:15:03
URL: http://madeleinet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0