todeluu

igår torsdag var jag inne i stan med mickis.
var med henne på st görans sjukhus för hon skulle kolla en sak.
åkte efter det in till donc i city och träffar cajsa och sofi.
går sen till bikbok för att cajsa skulle byta sin tröja.
sen till tåget hem till märsta igen, och handlade mat och hyrde film
det blev tacos, smakade bra. sen slapp framför tvn med exorsisten så jag nästan
bajsade i brallan, idag är det fredag och jag har fruktansvärt trött och seg.
ska snart bege mig till mams jobb och sy fast min päls på min jacka :)
imorgon fyller jessica år och vi ska fira henne och jojsan hemma hos jojsan.
för att senare dra ut på krogen. hoppas på en rolig kväll imorgon.
sen på söndag är det visning på lägenheten och måndag jobb..
ikväll blir det lungt, men man vet ju aldrig.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0