en lista



OM JUST DIG
FULLSTÄNDIGT NAMN: Sanna Söderback
FÖDD: 11 November 1989
BOR: Märsta
SMEKNAMN: Sans, baby, mupp
FAMILJ: mam & pap ,två syskon
INTRESSEN: resa, mina vänner, kärlek


HAR DU UNDER DENNA MÅNAD..

SAKNAT NÅGON: Lite :)
ÅNGRAT NÅGOT: Ja
LJUGIT:  Vita lögner
SVIKIT NÅGON: ja tyvär
GRÅTIT: Ja
SKRATTAT: Ja dagligen nästan
VARIT SJUK: i huvudet?
VARIT UTOMLANDS: Nix!

KÄNSLOR
GRÅTER DU OFTA: ja rätt så
SKRATTAR DU OFTA: Ja
HUR KÄNNER DU DEJ JUST NU: Ensam, seg, tråkig
HUR HAR DU MÅTT SENASTE TIDEN: upp och ner
HAR DU FUNDERAT PÅ SJÄLVMORD: ...
HAR DU NÅGON/NÅGRA HEMLIGHET/ER FÖR DINA FÖRÄLDRAR: Ja...

KÄRLEK!

FUNNIT KÄRLEK DENNA MÅNAD: Den frågan vågar jag inte svara på
BLIR DU LÄTT FÖRÄLSKAD: Njaaeeaa, svårt det där,,
ÄR DU KÄR I KÄRLEKEN: ja
TROR DU PÅ ETT FÖRALLTID: helt klart, måst bara hitta rätt man
ÄR DU FÖRÄLSKAD JUST NU: småförtjust kanske
HUR MÅNGA HAR DU VART TILLSAMMANS MED DENNA MÅNAD: zero
HUR MÅNGA GGR HAR DU HÅNGLAT DENNA MÅNAD: har hänt någon gång sådär
HAR DU BLIVIT SÅRAD AV KÄRLEKEN: För många gånger, nu är det lsut på det
HAR DU BLIVIT LYCKLIG AV KÄRLEKEN: Självklart!
VILKEN SORTS KILLAR GILLAR DU: omtänksamma tofflar :)
SKA EN KILLE VARA SÖT ELLER HET. man vill ju kunna kolla på honom
SKA EN KILLE VARA LÅNG ELLER KORT: väljer inte längden före personen
SKA EN KILLE VARA BLOND ELLER BRUNETT:  Spelar egentligen ingen roll
FÅR DU MÅNGA KILLAR: om jag vill så får jag

UTSEENDET PÅ DIG

BRUNETT ELLER BLONDIN:  Blond, men svart nu
ÖGON FÄRG: skiftande
LÅNGT ELLER KORT HÅR : Mellanlängd
BRUKAR FOLK SÄGA ATT DU ÄR SNYGG, SÖT, VACKER: Ja det får jag höra ofta numera
HAR NÅGON SAGT ATT DU BORDE BLI MODELL: Ja :) men ska gå ner lite först isf
HAR DU LÅNGA NAGLAR: hah.. stumpar
SMINKAR DU DIG: Ja oftast
VARFÖR? ÄR DU INTE VACKER UTAN?: Jo ibland


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0