...

kom nyss ut från duschen, skönt som fan,,
har solat på brunos med linda och bella, bränd i ansiktet svar ja!
idag är jag ledsen förbannad och bara allmänt trött på jonas.
han har nu beslutat sig om att ge daphne till ett hundstall.
medan jag inte har en talan alls verkar det som, vi var väl ändå två om hunden?
har inte jag all rätt att få bestämma jag med då??
visst kan hålla med han till en viss del att hon kommer säkert få det bra
där dom kollar upp en bra familj, men jag har redan förlorat en hund,
ska idioten ta ifrån mig en till, blir så ledsen så det inte är sant,
sen när jag skulle möta upp linda och bella så ser jag någon annan jävel som
är ute och går med henne, vem fan är det tänkte jag och gick närmare,,
visst ja det var bara moa såg jag då, gullig tjej det,, men vadå kan jag inte
få vara den sista tiden med henne nu då tänker man,,
konstigt att kärlek kan bli så otroligt fel ibland,,
men jag mår faktiskt väldigt bra utan han nu, känner inte att jag behöver honom på samma sätt
tråkigt bara att det skulle sluta såhär,, allt blev för infekterat mellan oss, det gick inte att laga såg vi båda tillslut,
men när en kille inte kan visa sina känslor tillräckligt och bara behandlar en som smuts så måste man nog gå vidare
visst jag säger inte att jag varit världens bästa jag heller, och har sagt en hel del opassande saker,
men jag har iaf kunnat stå för ett förlåt till hans syster, synd bara att man måste vara så stolt och inte kan be om ursäkt tillbaka!! wellwell efter regn kommer solsken.
nu ska jag se på film och äta middag tänkte jag,,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0