fredag del 2

Har precis fått i mig middag med mina två fruar :)
blev hamburgare utan bröd och klyftpotatis och gurka :)
var väldigt gott, lite snålt med pengar nu när det bara är 3 dagar kvar tills man får dom!
myspysis kväll med tjejerna ikväll, film maraton och svulla godsaker.
sen hem till bebis när han slutat. längta så!!
bara krypa ner under täcket och få känna hans armar runt mig.
helt klart mannen i mitt liv det där!! så jävla kär!!
var jag förut med men nu när allt varit så underbart i flera veckor
så börjar jag bli nyförälskad i han! ååh tralalala du gör mig så happyhappy

ska dansa mig ut i köket och diska lite, sen ut med vovve
och sen ta en kall dusch så man blir någorlunda normal.
vi hörs senare




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0