godmorgongodmorgon

vaknade av att fåglarna kvittrade. härlig känsla, sommaren är nästar här.
solen skiner och mitt humör är på topp, ska snart bege mig till jobbet,
sen tänker jag lägga mi ute i solen och pressa, så man kan få lite färg
så man slipper vara blekast av alla. sen kommer jonas hem från tyskland idag
så ska träffa honom. imorgon ska jag och han hitta på något kul, bara jag och han
han ville bio och äta middag, men nu när det är så fint väder så vill jag hellre
ut och göra något. skansen kanske? eller gå en runda i fina gamla stan.
wellwell vi får se vad som händer i morgon. vädret kanske ändras.
vi bor ju trots allt i sverige, nu måste jag kila iväg.
hörs senare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0