helgen som varit

Torsdag:
Vi hade planerat grilling, jag mådde dåligt på morgonen
men piggnade till, och jag och linda gick till willys och handlade massa mat
det blev sallad och grillspett och potatissallad :)
vi gick hem och började göra iordning maten och fixade till oss
sen kom alla runt 7 och vi tände grillen :)
vi satt ute till kl 22.00 och sen gick vi in för at inte störa grannarna.
det blev en lyckad kväll.



Fredag:
Den började segt, sov rätt länge, linda och max mötte mig vid
ica för att köpa cigg och cola, vi gick sen hem till mig och tog det lugnt.
senare på eftermiddagen gick jag i regnet hem till jonas.
men behövde inte gå så långt då, långtobbe och robin körde förbi
och erbjöd att köra mig, mötte sen upp jonas vid castello
vi beställde en varsin pizza och gick hem till han,
och satte oss i soffan och glodde på en film,
vi somnade tidigt.
skön fredagskväll.


Lördag:
tog det lugnt heeeela dagen, bakde kladdmuffins till mig och jonas
som kom förbi där på kvällskvisten,
såg på robinson och degade i soffan.
mysig kväll


Söndag:
vaknade av att ungar skrek på gården.
låg och muttrade för mig själv, för att sedan ta mig upp och stänga fönstret.
tyckte det var onödigt att somna om, så gick ut med hunden en lång promenad
och sen kl 10 hade jag tvättstuga. så tvättade och städade lägenheten,
la mig sen i sängen runt 12 och somnade, och vaknade sen vid 15.30.
nu har linda och max kommit hit för att se på film med mig.
jag ska laga lite mat och vara lite social.
vi hörs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0