så synd om mig nu!!

jag får aldig huvudvärk, men idag så vaknade jag upp med en jävla smäll i huvudet.
gör till och med ont när jag hostar. har knaprat alvedon men den vägrar ju ge sig.
idag bli det en mysig hemmakväll med robinson, långpromenix till kyrkan och tillbaka kanske
jag tycker fruktansvärt synd om mig idag, sen måste jag städa med, men orken till det har jag inte ännu
men snart så, för blir bara deprimerad när det ser ut som det gör.
har fått min nya säkerhetsdörr med, så har finast dörr i hela trappuppgången :)
wellwell ett bad skulle sitta fint, sen en fet pizza nu när man känner sig så där små krasslig HAHA
släng dig i väggen sanna!


Kommentarer
Postat av: dåochdå

men de e ju bara tt gå in på inställningarna och spexa till det där, eller be någon som kan, sjuukt störande ;)

okej, de e bra tycker jag, känner inte dig igentligen, men så som de har stått i din blogg innan så tycker jag inte att ni ska vara ts, du e bättre utan honom...

starkt som tusan att du gått ner 15 kg, har du inga biler sådär före efterbilder? vore kul att se.

krya på dig

2009-05-10 @ 08:30:21
Postat av: Sanna

haha ja jag ska lägga upp så ska du få :D

2009-05-10 @ 12:28:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0