tisdag

... jaha.. hostade nästan upp mina lungor i natt. jonas var snäll och hämtade vatten
sen la han armarna om mig och somnade. jag med efter 2 timmar..
har bakat bullar idag, eftersom mina och jonas bllar i fredags blev totalt misslyckade.
dom här blev goda minsann, nästan inga kvar för perchie och linda har gluffsat i sig massor.
men har iaf sparat några till jonas sen, hoppas han blir glad, det är ju typ sunkigaste vädret ever ute.
jag som ville gå en promenix i solen idag,
ikväll tänkte jag bjuda över min vän på chip och dip kanskeee?
ohja beach 2009 yeeeey,, joråå men det går frammåt .- 15 kg sen förra sommaren iaf :D
nu tänkte jag borsta mitt toviga hår och göra mig lite snygg

vi hörs



Kommentarer
Postat av: F

SLUTA RÖK!!!

2009-05-07 @ 22:00:47
Postat av: dåochdå

kan du inte ändra så att texten när man kommenterar ett inlägg bli vitt istället, så man ser det...

är du och jonas tillsammans igen?

Har du köpt en till hund?

2009-05-08 @ 13:15:12
Postat av: Sanna

jag har ingen aning om hur man byter färg ju.

nej vi är inte tillsammans igen :)

2009-05-09 @ 11:52:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0