dags att sova ?

dom senaste två veckorna har jag vänt på dygnet.
det började när jag låg sjuk. nu somnar jag inte förens kl 6-7 på morgonen
och vaknar runt 6 på kvällen. hinner inte ens se dagsljuset.
men men det är inget att se ändå. grått och regnigt.
i förrgår tog jag en tvätttid kl 7 på morgonen för jag ändå är vaken då
så jag tvättade och gick och la mig.

men men inte för jag har något intressant att skriva...
blir just nu hjärntvättad med låten fredrik och jag på högsta volym.
linda tycker den är jätte bra tydligen. =/
luzifer ligger på mitt bröst och kurrar för fullt.

saknar linus lite grann
skulle inte sitta fel med lite skedsällskap i natt igen.
fick man ju inte nej :(



Han är rätt guliiii den där linus!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0