...

Jag vill bara skaka om dig, och få dig att förstå!


Kommentarer
Postat av: sofiia

JA JA JAG FÖRSTÅR! ;) haha :)



tänkte bara fråga dig, hon din polare som har gaddat dig, gör hon nånstans i studio eller sådär, hittade henne på bdb och såg alla jättefina saker hon gjort, och jag vill pierca mig med.. hoho massa mycket nu!



haregött!

2009-11-04 @ 09:07:31
Postat av: Sanna

hon jobbar inne i stan på en studio men hon har gjort min svart hemma hos henne :)

hon är fortfarande lärling så man behöver inte betala alls mycket för att bli gaddad av henne :)

goo foor it babe!!

2009-11-04 @ 20:11:42
URL: http://monkeypaj.blogg.se/
Postat av: sofiia

ahaa, på så vis, cet du vad studion heter? pircar hon bara polare eller gör hon det i studion med? ;)

2009-11-05 @ 13:29:50
Postat av: sanna

svea tattoo inne i stan.

nja jag vet itne tror hon bara gör det hemma

hon har ju piercing kit så :P

2009-11-05 @ 23:58:24
URL: http://monkeypaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0