lite uppdate

hallooojj :D
lite dålig uppdate har det varit :P
men men ska berätta lite iaf

har både roliga och tråkiga nyheter
i tisdags kväll förra veckan iaf så ramlade en av mina kattungar ut igenom fönstret
och pajjade höften, och var tvungen att avliva henne :(
så tråkigt när sånt händer.

till det roliga ist. jag ska bli både moster och faster :)
då min syster är gravid och min brors flickvän oxå är det :)
är jätte glad för deras skull, dom kommer föda typ samtidigt så
det kommer två på samma gång :)
känns lite konstigt ändå att mina syskon ska bli föräldrar.
det var inte alls länge sen vi alla tre bodde hemma tycker jag
och bråkade varje dag. nu har alla blivit så vuxna.

sen en till rolig sak är att jag träffat världens goaste kille :)
linus heter han och är från haninge, 21 år gammal och helt underbar!!
han åkte hem för inte så länge sen, och saknar han redan!
men vi ses snart igen :)
känns som mycket börjar vända nu :)

nästa år blir nog ännu bättre
ska kolla efter ny lägenhet förhoppningsvis
och börja med körkortet :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0