mitt i natten

jahaa!!! man gick och la sig kl 11 på kvällen för att vända på dygnet.
men inte fan gick det. vaknade runt halv 3 och nu kan jag inte sova.
har suttit och kollat på filmen 2012, helt ok.. men hade mig förväntat mig bättre.
linus ligger och sover här brevid mig. tråkigt när jag själv inte kan.
imorgon blir det eurostop med linda, ska köpa nya naglar och så tills på fredag
när vi ska fira min 20 års dag. så ska köpa lite tårta och sånt gott med :)

sen på lördag blir det kurs, ska bli intressant.

saknar faktiskt pöörs lite grann.
tycker det var länge sen vi sågs nu.
men av någon andledning så känns det som
du är sur på mig över någon anledning.
vad vet jag inte.
men hoppas du är med på fredag
älskar dig iaf.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0