lördag

Vaknade av att pappa ringde kl 11 och bad mig gå ut till parkeringen
för vi skulle åka och hämta mitt paket på posten som äntligen hade kommit
trött och bakis som jag var masade jag mig upp iaf.
kom hem för ett tag sen och öppnade mina fina paket.
en ny matta, ett svart överkast och nya gardiner :)

har orkat städat. byta gardiner, bäddat sängen
och gjort snyggt.
är otroligt stolt över mig själv, JAG KAN ÄVEN FAST JAG ÄR BAKIS!

men för att inte skryta så mycket om hur bra jag är nu
så ska jag faktiskt ta en liten powernap nu haha
och vänta på min fettiga mc feast som kommer snart :)
tjing tjing



Kommentarer
Postat av: Anonym

dålig uppdatering nu igeeeen

2009-10-19 @ 16:59:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0