sova?

kom hem för en stund sen från brunos.
börjar bli brun nu :)
det hängde små tjejer inne på brunos för att inte frysa
då det fick mig att minnas att det inte var så länge sen man själv
var 13-14 år och hängde där det var varmt, för att man vägrade vara hemma
man möttes upp vid ica och försökte få folk att köpa ut cigg.
ställde sig bakom hörnet för ingen man kände skulle gå förbi.
man bytte kompisar som man bytte underkläder
sprang på olika hemmafester.
man satt inne med jacka för man var för cool för att ta av den.
rökte cigg efter cigg efter cigg för att folk skulle tro man var så beroende.
sminkade sig med 10 liten brunkräm och tjocka lager på ögonfransarna så det såg ut som
spindelben. snodde syrrans kläder för hon hade alltid det senaste.
färgade håret i alla olika färger, helst från svart till blont. så man var kyckling gul i håret
skolkade från skolan och var uppkäftig mot lärarna.
kompisarna fick låtsas vara mamma i telefon för att man ville sova borta
och vara ute hela natten.
att så fort mamma kom in på rummet så skreek man UUUUUUUUUT eller LÅT MIG VARA! eller JAG SOVER
man lyssnade på svensk rap musik som handlade om droger och självmord eller förbjuden kärlek
och drömde sig iväg.
man gjorde allt för att vara värst. hamnade ofta i bråk
kallade andra fjortisar fast man själv var en.
men vet ni jag ångrar fan inget.
det har gjort mig till den jag är idag

om 2 veckor fyller jag 20 år och man ser hur livet går bara snabbare och snabbare
vad ska man längta efter nu??

först längtade man till 15 sen 18 och nu 20, men sen då ?

nu tänkte jag se klart på two and a half men
langar ännu en skön låt från lady gaga :)
min bästa! helt klart!




Kommentarer
Postat av: Anonym

palla att du snor min nya favolåt .. BUHUUUU :'( HAHAH

2009-10-29 @ 09:00:59
URL: http://forgivemej.blogg.se/
Postat av: sanna

ja men grina du med!!!!!! hahahah

2009-10-29 @ 12:07:08
URL: http://monkeypaj.blogg.se/
Postat av: Anonym

nej jag grinar aldrig.. har du redan glömt det? plus att du har stavat fel på headern ;) intressanta ska de va ;)

2009-10-29 @ 18:20:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0