lista!!!!!!!

2009-TESTET

För ett år sedan:

Hur gammal var du? 18
Vilken klass gick du i? - ingen
Vad hade du för hårfärg? - blont och svart
Hur lång var du? - samma som nu
Vem var du kär i? - jonas
Hade du någon pojk/flickvän? - yes
Vad brukade du göra på fritiden? - var med min hund och jonas
Vilka umgicks du med? - jonas typ hela tiden
Hur såg du ut? - tjockis
Skulle du vilja gå tillbaka dit? - ibland
Har du förändrats? - yes mycket.
Nu:
Hur gammal är du? - 19 snart 20
Vilken klass går du i? - ingen jobbar
Vad har du för hårfärg? - svart och blont
Hur lång är du? - ca 164
Har du någon pojk/flickvän? - nej....
Vad brukar du göra på fritiden? - vara med bajs linda
Vilka umgås du med? - bajs linda och perran hoe
Hur ser du ut? - snyggast ever

Har du..

Kysst någon? - ja
Sovit brevid någon av samma kön? - ja
Sovit brevid någon av motsatt kön? - ja
Slagit ner någon? - ja
Ljugit för en bra vän? - ja
Svikit någon? - ja
Fuskat på prov/läxförhör? - mmm
Blivit kallad Bögjävel? - varje dag
Kallat någon Bögjävel? -ja
Druckit alkohol? - varje helg typ

Vem:
Skrev du senast till på msn? - sofie
Kramade du senast? -  grisen
Strulade du med senast? - hemligt
Sov du hos senast? - jonas om jag minns rätt
Kan du lita på till 100%? - linda
Är den finaste personen som finns? - mamma och bajs linda
Vill du vara med just nu? har en efterhängsen linda efter mig
Ringde dig senast? - vicktor
Fick du sms senast från? - linda
Skickade du ett sms till senast? -
linda

Vad:

Drack du senast? - coca cola
Köpte du senast? - nya underkläder och ny piercing
Gjorde du igår? - degade med linda och max i soffan
Ska du göra imorgon? - jobbaaaa
Vill du göra just nu? - ligga sked
Åt du senast? - mc feast
Är närmast dig som är rosa? - lindas trosor

KÄRLEK & FÖRHÅLLANDEN

Du är kär nu - nja
Du har sårat nån så de börjat gråta - aa
Nån har sårat dig så du börjat gråta - många ggr :(
Du har haft ett förhållande som varade över 10 månader -yes
Du har haft ett förhållande som varade över ett år - ja
Du har haft ett förhållande som varade över två år - näääj

ÄRLIGHET

Jag har gjort något som jag lovat någon annan att inte göra - ja
Jag har gjort något som jag lovat mig själv att inte göra - det också..
Jag har smygit ut utan lov - a när man bodde hemma
Jag har ljugit om var jag är för mina föräldrar - mååånga ggr
Jag har en hemlighet som ingen vet - yes
Jag har fuskat i ett spel - alltid ;D
Jag har struntat i ett prov - aa

DÅLIGA TIDER

Jag har druckit alkohol - aa
Jag dricker mig berusad minst än en gång i månaden - haha ja
Jag kan inte svälja piller -  jo klart jag kan
Jag har tagit mediciner mot depression - yes
Jag har anorexia och/eller bulimi - har haft
Jag har sovit en hel dag utan att ha behövt det - aaaa det är skönt
Jag har vaknat gråtande - yes
Jag har somnat gråtande - aa

DÖDEN

Jag hatar begravningar - ja
Jag har sett någon dö - ja typ när farfar var döende
Någon nära till mig har försökt begå självmord - ja
Någon nära till mig har begått självmord - han var inte så nära men det var mitt ex kusin



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0