nästan precis hemkommen

har varit hos pauline i stort sätt hela kvällen och förgat mitt hår *puuuh*
jag har haft svart hår nu i nästan två år, så mitt hår består av lager av svart färg
så ja nu tröttnade jag på att vara svarthårig och förknippas som rocker,emo eller iranie :P
nä men haha,, vi började med att avfärga mitt går, alltså bleka det blir det typ.
jag sprang runt och lös som en brandbil i paulines lägenhet, då la vi in en ljusbrun färg
för att få bort allt det orange,gula,röda, blonda tonen, när det hade sköljt ut var jag
brunrödhårig, då la vi in blonda slingor i hela håret, så nu skiftar det lite hejvilt,
tycker jag själv ser ut som en jinx just nu, linus var inte van, men tyckte jag var söt ändå
sa han iaf :P haha, pauline diggade färgen, men jag är ännu inte nöjd, imorgon efter jobbet
ska jag köpa mer färg och slinga det igen, till slut ska det nog bli bra, eller asså det är väl inte
dåligt nu heller men vill ha det blont, inte riktigt det jag har nu :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0