Torsdag

är så otroligt trött idag, deppig och ensam.
igår gjorde jag slut med linus, ville verkligen inte såra han.
han är världens finaste kille, men måste välja mig själv i första hand nu
ordna upp för mig själv, leva mitt liv och försöka må bra själv.
sen han vi aldrig lära känna varandra ordentligt innan han flyttade in hos mig.
då jag bara bor på 40 kvm så blir det väldigt svårt att leva tillsammans
utan att man går varandra på närverna, sa iaf att vi skulle prata när jag väl kom hem
efter min lilla utekväll med pauline på garage, min mobil dog under kvällen och kunde inte
höra av mig till honom heller, och när jag väl kom hem så var både han och hans saker borta
han hade lämnat en lapp och tackat för den fina tiden vi fick tillsammans och att han älskade mig.

kunde inte somna och satt och funderade på hur jävla elak jag egentligen får vara
mot en sån underbar kille, jag har alltid varit den som blivit sårad hur jag än har gjort.
jag har träffat svin och jag har träffat dom som är bättre, men alltid blivit sårad
nu var det jag som sårade honom, mycket för att skydda mig själv.
jag vill inte gå igenom mer depritioner.

förlåt mig linus



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0