:)

Håller på och målar om utemöblerna, så hela vardagsrummet är fullt med möbler och plast
överallt och det luktar färg så jag nästan blir hög,, snart kommer väl älskling hem
och hoppas han hämtat ut mina nya söta pluggar till öronen :)
sen är det tvätt tid kl 5-9 ikväll, hinner nog slänga in någon hoppas jag innan vi ska åka och tattuera oss :)
vi tänkte göra en gemensam, där det ska stå Amor sempiternus som står för evig kärlek på latin.
så amor ska det stå på min hand och sempiternus på tomas, sen när vi sätter ihop händerna så blir det till ett :)
lite gulligt tycker jag :)

nu ringde tomas och sa att vi skulle åka redan nu. så bäst att skynda sig att klä på sig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0