sjuk del två

hann ju inte riktigt vila upp mig i torsdags, blev att vi åkte med ungarna till västerås till busborgen och lekte, sen på kvällen gick vi ut och tog en öl. men igår låg jag hela dagen, och idag när jag vaknade så sken solen och jag mådde dåligt som bara den, men fick ångest för det var så fint väder. så masade mig upp så åkte vi iväg och stekte på djurgårn, klarade väl en max 2 timmar sen blev jag helt yr i skallen och ville hem och lägga mig, nu ligger jag nerbäddad och väntar på att tomas ska komma hem, han är och firar sin yngste son som fyller 4 år idag. tråkigt att man inte kunde vara med, men vi får fira honom mer i helgen när dom kommer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0